//заглушка фото
Як віддалено перевірити авто на СТО?

Рус Укр

Отзыв Volkswagen T4 (Transporter) пасс. 2002

330 тыс.км 6.3 л / 100 км Коммерческие перевозки
Минивэн Кузов
Дизель Двигатель
Передний Привод
Ручная / Механика Коробка передач
Более 5 лет Водительский стаж
Более 5 лет Время владения
Оценка авто
Отлично
5.0
  • Управление
    5
  • Надежность
    5
  • Комфорт
    5
  • Цена
    5
  • Дизайн
    5
Плюсы и минусы

дизайн кузова, динамика, дорожный просвет, качество материалов, качество сборки, коробка передач, объем багажника, простор салона, расход топлива, стоимость обслуживания, тормоза, управляемость, цена

шумоизоляция

Отзыв

T4 2002 long 9 seats 65kWt, машина просто казка. Краще може бути лише оригінальна каравелла long 111kWt і з кліматроніком і місткістю на 10+1. Були і такі машини але їх знайти практично НЕРЕАЛЬНО!!
За весь час експлуатації 13 років і 130 т.км пробігу особливо значних поломок не було. із значних робіт був відреставрований повністю генератор, почищені контакти стартера і поміняні шланги для антифрізу. заміна масла раз на 20т.км. оригінальне німецьке LiquiMolly TopTech-4300 5w30 яке привозять знайомі з Німеччини. і міняються разом з оригінальними фільтрами Mahle / Knecht. Мотори після 2000р випуску лонглайфовські з продовженим циклом обслуговування саме так і мають обслуговуватися. заливати їх всяким шмурдяком на кшалт 10w40 по словам знайомого німця з німецького сервісу WV - це наполовину убивається ресурс мотору. 10W40 зазвичай починає примінятися вже лише після 500т.км пробігу і то за умови що рівень масла починає падати. по ходовій найчастіше міняються всілякого роду резинки. Ходова на Т4 практично неубиваєма. З мінусів даного авто лише її вік, звідси тяжкість з пошуком деяких запчастин, наприклад резинки уплотнітєльної задніх дверок, резінок під ручки дверей. по мотору треба дуже стежити за ременем ГРМ. регламент заміни 5 років, я свій міняв через 8 років і 120тис.км але періодично при кожній заміні масла старався оглянути стан. бо обрив рімня ГРМ внаслідок своєї недбалості в обслуговуванні може влетіти в дорогостоящий ремонт. але якщо брати загалом машиною дуже задоволений. невеличка "прокачка" 65кВт мотора за рахунок встановлення інтеркуллера дозволила без жодних напрягів добавила мотору лишні 10кВТ 14 коняк і тепер замість розгону до сотні за 24 секунди машина розгоняється за 19с і на 4й передачі тепер машина ще може набирати оберти як раніше на 3й передачі. і це без жодного чіп-тюнінгу. до речі. в плані тюнінгу найкращим мотором для чіп тюнінгу є саме 65кВт 88 коняк. після звичайного чіп тюнінгу потужність двигуна можна підняти до 131 кінських сил. цілком достойна машина для бізнесу і сім\'ї.

Олександр
12 мая 2021

Подпишитесь на рассылку отзывов о Volkswagen T4 (Transporter) пасс.

Комментарии

Ваше имя:

Отзывы о моделях Фольксваген

Отзывы о Фольксваген Т4 (Транспортер) пассажирский по годам